15 mai 2008

Talgud Tiina juures

3 kommentaari:

Tinsu ütles ...

Uuhhh... kui vahhva on siin sees olla ja kõike seda ka kommida :) Hoiatus- tehke enne endale konto ja siis kommima, muidu juhtub nii nagu mul, et kirjutasin pika jutu valmis ja siis läks kõik kaduma !

Tahaks veelkord tänada kõiki , kes sel päeval mulle appi tulid ja viitsisid suure töö ära teha. Öeldakse ju, et kollektiivis peitub jõud ja nüüd nägin milline vägi selles peitub :))
Üksinda oleks ma punnitanud seda kaua- kaua , võib-olla kauemgi. Veelkord AITÄHH !!!
Muide :> siit on hea nüüd ka Kakerdajaid piiluda .... Hi, hi
Päikest kõigile ja olge sama vahhvad edasi :D

K@dri ütles ...

Tegin nüüd nii, et kõik saavad kommenteerida ka ilma sisselogimiseta ning kontot omamata. Head kirjutamist!

Annu ütles ...

See oli üks lahedamaid talguid, kus ma osalenud olen!!! Teeks varsti ühe korduse. Või mis te arvate!?
Söögist seal puudu ei tulnud, sööki oli lausa nii palju et mõnele anti kotiga kaasa ja mõnele viidi supp koju kohale. Järgmine kord võiks rohkem rahvast tulla, siis saaks kõik veel kiiremini valmis.
Kõike head ja ilusat suve -KÕIGILE